Bojujete s únavou, malátnosťou a pociťujete nedostatok energie? Vaše telo pravdepodobne potrebuje detox. Len málokto o ňom nepočul a pre mnohých z nás je synonymom odriekania a tak trochu nevyhnutným zlom, ktoré radi odkladáme. Detox však neznamená hlad. Môžete si ho užívať a pozdvihnúť ho na relax! 

Zamýšľali ste sa nad tým, že miesto v kolobehu recyklácie majú okrem plastov a papiera aj potravinové zvyšky? Tie však nemusia nájsť uplatnenie len v smetnom koši. Dajte im šancu na „druhý život“ a využite pestrú paletu možností ich opätovného využitia. Pre inšpiráciu vám prinášame tipy, ako naložiť so zvyškami jedla.  

Dospelí sú presvedčení, že ideálne raňajky obsahujú čerstvé ovocie a zeleninu. Ako energeticky hodnotnú alternatívu si však radi volia aj cereálie s vysokým obsahom vlákniny. Samotných juniorov láka skôr čokoláda a tomuto trendu prispôsobujú obaly aj výrobcovia. 

Potravinové alergie či intolerancie dokážu potrápiť nielen dospelých, ale aj deti. Vypustiť zo svojho jedálneho lístka určité druhy potravín je pritom veľmi náročné. Dnes je takmer každé desiate dieťa vo veku 8 – 11 rokov je odkázané na určitú formu obmedzenia v stravovaní. 

Málokto z rodičov má čas stáť pol dňa pri sporáku a vyvárať trojchodový obed. Skôr dávame prednosť jedlu, ktoré sa uvarí "samo." Ak vám dochádzajú nápady na rýchly obed či večeru, máme pre vás zopár tipov. Môžete sa pokojne inšpirovať!

Celý rad štúdií predpokladá, že vitamíny, okrem toho že sú dôležité pre zachovanie životaschopnosti organizmu, aj ho chránia. Pri dostatku vitamínov v organizme sa riziko ochorenia na infarkt srdca znižuje o 42 percent, rovnako je podstatne nižšie aj riziko ochorenia na rakovinu. V akých druhoch potravy (ovocia a zeleniny), nájdete jednotlivé vitamíny? 

Len čo otvoríte oči, rozbehnete sa ku kávovaru. Až prvý dúšok kávy vás prebudí k životu. Jedna silná kávičkárka sa však rozhodla vyskúšať zaujímavý experiment...

Veľkonočné sviatky tento rok budeme sláviť od 14.apríla 2017 (veľkonočný piatok), až do 17.apríla - Veľkonočného pondelka. Deti budú mať prázdniny o deň skôr a aj o deň neskôr. Čo dobré navariť a čo nachystať na Veľkonočný stôl? Poradíme vám..

Po výživu a lieky nemusíme zakaždým chodiť iba do lekárne, vitamínové bomby sú dostupné aj vo voľnej prírode. K ich spotrebovaniu nepotrebujeme žiadne príbalové letáky ani špeciálne predpisy, stačí ich len načať a s veľchuťou jesť. 

Smoothies sú výživné, chutné a vysoko odporúčané zaradiť do tehotenskej stravy. Sú ľahko stráviteľné, zvýšia vašu energiu, stabilizujú hladinu cukru v krvi a okamžite vám doplnia všetky živiny, ktoré potrebujete pre seba i pre dieťatko.

Čo by malo smoothie pre budúcu mamičku obsahovať, čítaj TU

Foto: shutterstock.com

Pošlite nám článok

Máte zaujímavé informácie

 

Chcete sa podeliť s informáciami z oblasti rodiny, tehotenstva, výchovy, školstva, bývania, krásy či zdravia?

Prihláste / registrujte sa a pridajte článok na web. Je to pre Vás zložité? Pošlite nám článok mailom na redakcia@rodicom.sk

Ste prihlásený? Pošlite článok.

Rastieme s Hipom

Ako zaradiť tekutiny do detského jedálnička

Ako zaradiť tekutiny do detsk…

Dôsledky nedostatočného príjmu tekutín poznáme sami na sebe. Bolesť hlavy, nízky tlak, problémy s obličkami a hromadenie...

Prev Next