Aké detské tábory fičia? Netradičné!

Už máte program pre vaše deti na celé prázdniny? Dlho očakávané voľno školákov dokážu vyplniť čoraz obľúbenejšie detské tábory. Ich rozmáhajúci sa trend na Slovensku potvrdzuje aj najväčší zľavový portál Zľavomat.sk. Rodičia majú ešte stále možnosť kúpiť svojim deťom rôzne typy denných aj týždňových táborov za zaujímavé ceny. Tento rok je v ponuke dokonca viacero úplných noviniek. 

 

Aj v tomto roku zrejme bude najsilnejší záujem o tábory pre školákov práve v júli. „Po minuloročnom veľkom záujme sme preto tento rok spustili prvé ponuky letných detských táborov už začiatkom marca a ukázalo sa to ako veľmi dobré rozhodnutie. Už teraz na začiatku prázdnin sme pritom predali viac pobytových detských táborov ako za celú minulú sezónu, a dokonca niektoré tábory sú už vypredané. Najväčší záujem však ešte len očakávame, mnohí zaneprázdnení rodičia totiž plánujú letný program pre svoje ratolesti v júli,“ vysvetlil Štefan Miho, marketingový manažér najväčšieho zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do skupiny Slevomat Group.

Moderná tematika rozhoduje
Zľavomat.sk má aktuálne v ponuke vyše tridsať detských táborov. Hoci rozhodujúca je cena tábora, silným faktorom je téma pobytu.
„Rodičia, ktorí nemajú nikoho na stráženie detí alebo im chcú dopriať zaslúženú odmenu, majú ešte stále zaujímavé možnosti. Hitom sú tematické tábory ako napríklad airsoftový, agroturisticko-jazykový, plavecký, hip-hopový, herecký, tanečný, pirátsky, tenisový či športový,” uviedol Štefan Miho. Tento rok portál Zľavomat.sk ponúka znova aj niekoľko úplných noviniek, napríklad youtuberský, avatarský tábor či tábor v kaštieli. Rodičia si môžu kúpiť jednodňové, denné aj viacdenné tábory od 13 do 100 eur. Najdrahší pobytový tábor stojí 179 eur.

Kto kupuje detské tábory?
Najviac kupujú detské tábory obyvatelia Bratislavy, Banskej Bystrice, Žiliny a celkovo obyvatelia z väčších miest. Tí chcú dopriať deťom zábavu najmä v prírode, keďže pre ne sú lesy a lúky vzácne, a práve počas leta majú najviac možností sa zabaviť mimo mestských sídlisk či obrazoviek počítačov. „Najčastejšie majú nákup zábavy pre deti pod palcom ženy, ale tento rok sa zvyšuje aj počet mužov zapojených do výberového procesu a kúpy. Zaujímavosťou je, že muži pri kúpe týchto zážitkov pre deti platia častejšie priamo cez mobilný telefón ako ženy, ktoré si pozrú a porovnajú viacero ponúk počas niekoľkých dní. Muži kupujú zážitky pre deti impulzívnejšie,“ uzavrel Štefan Miho.

Letia aj zážitky: rodičov zaujíma napríklad možnosť previezť sa vláčikom a spoznať tak hlavné mesto trochu inak či vyskúšať si splav rieky, jazdu na koni alebo jazykové kurzy či kurzy na podporu kreativity.

Zdieľajte článok

Súvisiace položky (podľa značky)

Autor

rodicom



Napíšte komentár

Presvedčte sa prosím, že ste vložili všetky požadované informácie označené hviezdičkou (*) . HTML kód nie je povolený.

O nás

Portál Rodičom.sk je určený pre rodičov s deťmi. Týmto sa zameriava na širokú cieľovú skupinu jeden milión ľudí. Ponúka nielen praktické rady pri výchove detí, tehotenstve, školákoch či tínedžeroch, ale aj recepty, video návody a rady, diskusie...

Newsletter

Chcete viac skvelých článkov? Zadajte vašu adresu a pošleme vám ich...

Kontakt

Chcete sa niečo opýtať, poslať článok? Napíšte nám na: